fizetési információ - bankkártyás díjfizetés

hogyan zajlik a fizetés?

A K&H Biztosító Zrt. részére a K&H Bank Zrt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokolt használó kártya elfogadó rendszere által.

Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem K&H Biztosító oldalán.

A K&H Biztosító a kártya, illetve a mögötte álló számla adataidnak, számoknak, lejárati dátumnak semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A biztosítási díjat a következő típusú bankkártyákkal tudod online kifizetni:

MasterCard termékek

MasterCard
MasterCard
MasterCard Electronic
MasterCard
Electronic
Maestro
Maestro

VISA termékek

VISA
VISA
VISA Electron
VISA Electron
Visa V Pay
Visa V Pay

JCB

JCB
JCB

fizetéshez szükséges adatok

A fizetés indítás gomb megnyomása után átkerülsz a K&H Bank felületére, ahol az alábbi adatok megadásával tudod kifizetni a biztosítási díjat.

bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:

(1) kártyaszám
a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám

(2) lejárati dátum
a kártya előlapján szereplő hh/éé formátumú szám

(3) érvényesítési kód
a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2)

ahhoz, hogy a kártyás vásárlás sikeres legyen a következőkre figyelj:

Amennyiben a fizetés megtörtént, de nem tudtál visszatérni a Biztosító weboldalára, valamint e-mail-ben sem kaptad meg a kötvényt, illetve kötvényeket, akkor hívd hétfőtől csütörtökig 8:00-17:00 között, pénteken 8:00-14:30 között a (06 1) 468 8228-as telefonszámot vagy írj nekünk a direktbiztositas@kh.hu e-mail címre!

ha K&H-s bankkártyával szeretnél fizetni

Amennyiben K&H Bank által kibocsátott bankkártyával szeretnéd kifizetni az utasbiztosítás díját, és korábban még nem hajtottál végre bankkártyás díjfizetést K&H kártyáddal, úgy először végezd el a szükséges beállításokat a K&H e-bankban a "számlák, bankkártyák / bankkártyakezelés, limitmódosítás" menüpontban, ahol a bankkártya kiválasztása után a limitmódosítás ikonra kattintva érhető el az "internetes biztonsági kód szolgáltatás beállításai" funkció. Ha a beállításhoz segítségre van szükséged, hívd a K&H TeleCentert (06 1/20/30/70) 335 3355!

A beállítás nélkül sajnos a fizetés sikertelen lesz.

Amennyiben már korábban elvégezted a szükséges beállításokat, úgy további teendőd nincs.